Todella sydämelliset onnittelut THT, en ole lainkaan kateellinen (tällä kertaa)!
Jos saat vastauksen, "tavan" kuuntelijalle FFF on aina huippuvastaus.
Todelliset tehokuuntelijathan voisivat ylimääräisiä moisia käyttää vaikka puusaunan lämmitykseen sytykkeenä, niitä riittäisi.
Ja samoin" tavan" kuuntelijalle myös jo FFF- kuuluminen (ilman vastaustakin) on aina yhtä huippua, fantastista, hienoa!!!
Mulla ei ole ainoatakaan FFF- vastausta, tosin minäkin olen raportoinut hyvin harvakseltaan ja laiskasti koko DX- urani aikana.
Mutta eihän minulla ole FFF- kuulumisiakaan! Heh...
Vuoden 1974 brasilialainen (60 metrin bandilta) Radio Capixaba, Vitoria oli kai kaiketi TFF.
Tuota en aikoihin ilmoittanut, joten HAT virallisesti QSL- palstoilla vei TFF- arvon.
Ainahan tuon voisi tarkistaa kuuntelupäivämääristä...
Vuoden 1982 indoasema RRI Gorontalo 90 metriltä oli taas selkeästi SFF, niin ainakin vuosia (oliko se 1986) myöhemmin ilmestyneen QSL- tilaston mukaan.
Tuotakaan en ole ilmoittanut, koska viimeinen ilmoitukseni QSL- palstoille lähti 1981.
Kai tässä joskus kaikki vähäiset lappuset voisikin jo ilmoitella.
Ja tosiaan, tuo mainittu indonesialainen RRI Gorontalo kyllä kuului usein ja lujaa, mutta se oli liki musta.
En tiedä, miten kirjevastauksen tuolta onnistuin saamaan?
Kirjoitin sen kyllä Bahasa malindon- kieliselle raporttikaavakkeelle kieli keskellä suuta kirjoituskoneella käyttäen kirjeenvaihdon- opiskeluni kautta (kaupallisessa oppilaitoksessa ennen puutarha-alaa, jossa lopusta minusta leivottiiin suunnitteluhortonomi) saamiani oppeja liikekirjeen asetuksista yms.
Mutta tulosta tuli.
Voi olla, etten FFF- sieppauksiin ikinä pääse, mutta homman suola se, että yrittää voi.

Ja omista vastauksistani voi sanoa vanhan fraasin mukaan, että "pieniä on silakat joulukaloiksi", mutta jokainen silakka raportointikausillani (valitettavan harvoin) ON kelvannut joulukalaksi!
Varsin hyvin...
t. MNi