FMlistin linkkilistat?

Aloittaja IS, 13.10.2013 - 00:19

« edellinen - seuraava »

IS

   Over and out.   

RAL

Eikös tuo Günter Lorenz ole FMListin ylläpitäjä. Hänelle varmaankin voi ilmoitella korjausehdotuksia    

JMN

Vanhentuneen tiedon osuessa kohdalle olen tehnyt korjausehdotuksia. Niitä on myös näköjään sinne laiteltu ainakin Italian toimittajat.

Kyntteri taitaa olla koko homman pääjehu, mutta käsittääkseni työsarkaa riittää maakohtaisille toimittajillekin. Varmaan tuolla systeemin omalla korjausehdotuksella menee parhaiten oikeaan paikkaan. Sen voi tehdä samasta palkista josta striiminkin saa auki, (vihreä huutomerkki). Sitten saa vielä valita tekeekö ehdotuksensa vapaamuotoisena tai jäsenneltynä  :)
QTH: Uurainen FM: 2x XDR-GTK, 1x luomu-XDR & 4/5-el yagi. AM: JRC NRD 525/535 & long wires/dipol for SW. Hyllyssä eläköityvinä mm. Grundig YB-208/Icom IC-R71E/Kenwood KT-6050/Sangean ATS-909/Technics ST-Z45/Tecsun PL-310/Yamaha TX-330. Lisäksi pölyttyy "jostain" kertyneitä putki- ja taskuradioita...

JMN

Jossain Listin syövereissä on lista ediittoreista, muistaakseni yhteystietoineen! Minä olen vaan tehnyt yksittäisiä huomautuksia tosiaan, joten niitä varmaan vielä jaksavat kerätä eri paikoista!

Kivien kuuntelussahan nuo striimit taitaa olla ehdottomia, miksei muuallakin. Itse vähemmän käytän niitä, kun ei ole aina tuota nettiäkään ;)

73 JMN
QTH: Uurainen FM: 2x XDR-GTK, 1x luomu-XDR & 4/5-el yagi. AM: JRC NRD 525/535 & long wires/dipol for SW. Hyllyssä eläköityvinä mm. Grundig YB-208/Icom IC-R71E/Kenwood KT-6050/Sangean ATS-909/Technics ST-Z45/Tecsun PL-310/Yamaha TX-330. Lisäksi pölyttyy "jostain" kertyneitä putki- ja taskuradioita...